شنبه 27 مرداد 1397
ن : جغله سابق

سلام

برگشتم واینم بگم که فقط یک ماه دیگه تا شروع تحصیلات عالیه وقته واین هم ناراحت کننده است وهم شاد کننده وقت توضیح نیست.بیخیال یه خبر خوش برای خودم کله من به سنگ خورد واز تلگرام فاصله گرفتم بعد شش ماه تقریبی که داشتم واینکه بالاخره نامعادله هارو بغل کردم تا دستشون به بالایه یخچال برسه حالا.

تواین مدت کلی اتفاق افتاد اما حوصله ندارم بگم چی بود از امشب باباز برگشتم تا بگم بادیابت یابی دیابت نباید از چیزی که هستی خجالت بکشی دیالوگ به شدت تاثیر گذار سریال یاد آوری به خاطر نگفتن به یه چیزایی

دنیا برام تنگ شده میخوام به هدفم برسم شروع شده الان یه موج انرژیم انگیزه دارم وانرژی به لطف دوستایی نداشتم چنگی به دل نمیزنه ارزوم اینه که بتونم دل این ادما رو شاد شاد کنم ومیدونم که میشه ومیخوام درد خودمو برای دیگرادیگران درمون کنم.

دوست عزیز من همینم اگه منو میخوای با من وتمام غم ها وتمام شادیام کنار بیا 

من طعم مرگ وتلخی زندگی رو کشیدم هدفم فقط روپوش سفید و لبخند ادمایه که میگن خیر ببینی پس برای رسیدن به همچین سعادتی روز شب تلاش میکنم...یاعلی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان زندگی دوباره و آدرس myhealth.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.